Backpacka i Asien mars 2016

2 dec. 2015 19:29
Visningar: 29
Hejsan!
Är en tjej på 22år och Skulle vilja ta mig ut på en resa igen och denna gång besöka Sydostasien. Har tidigare besökt Centralamerika så denna gång vill jag till Asien och söker nu nån/några som man kan ta sällskap med.
Har väl tänkt mig att åka till Thailand, Singapore, Bali, Filippinerna, Vietnam, Kambodja men är absolut öppen för förslag. Gillar att äventyra och upptäcka saker, sola på stranden, festa och bara hänga. Hade väl tänkt mig vara borta runt 3 månader. Om de är några som har liknande planer så hör gärna av er. Skulle va kul att dela en resa men nån!

Ha de bra, Amanda
7 dec. 2015 20:31
Hej! Har lite liknande planer på att åka runt i Asien ett tag! Har flyg bokat till Bangkok den 22 februari och tänkte utgå därifrån :) hör av dig så snackar vi mer
Emma
28 dec. 2015 21:27
Hej! Jag har liknande planer som dig men har inte några kompisar i samma "spår", Det skulle vara jättekul att göra en sån här resa med någon/några! Du får gärna höra av dig till mig om det låter intressant. Gabriella Landström på facebook eller så kan du maila mig (Logga in för att se e-postadress)

Ha det bra!
6 jan. 2016 20:20
Hej! Jag ser att det var ett tag som du skrev detta men jag är intresserad av att göra ungefär samma resa som du men har ingen att åka med! vill du prata lite över Facebook så heter jag där: Julia Lyngfelt. :)
Av Jbank93
8 jan. 2016 14:47
Hej! Jag och en kompis har bokat flyg till Bangkok 1 Mars. Vi har inte bestämt något men hade väl tänkt liknade som dig. Vi hade nog tänkt vara borta i ca 3 mån.