Backpacka i Asien Dec 2012-/Feb 2013.

Av Kiniguw
16 juni 2012 23:27
Visningar: 404
Hallå där!

Jag är en skön snubbe på 23 år som vill dra ut o backpacka i Asien!

Är så sjukt trött på det kalla vädret i norra Norge, så vill bara komma iväg.
Tyvärr så kan inga av mina kompisar hänga med av olika anledningar och det är sjukt mycket roligare att uppleva saker med någon.

Jag har redan beställt biljetter till Bangkok 12te December och hem den 8nde Februari. 'Planen är att dra till Thailand, en snabb sväng via Phnom Penh ( Kambodja) mot Vietnam för att senare dra vidare mot Malaysia och Indonesien.
Har en plan över hur resrutten kan se ut, men är även öppen för förslag.

Under resan så vill jag uppleva nya ställen, festa, njuta och bara ha det så jävla skoj!

Om det är någon som är sugen på samma sak, hör av er!!
Om inte, så får jag väl backpacka ensam, haha.

/ Pavel
23 juni 2012 12:15
Låter riktigt fett, är lite nyfiken på hur din res rute skulle se ut. Jag jobbar en del och kanske kan få ut lite semester. hur länge hade du planerat att stanna där?
Av Lisaas
11 sep. 2012 16:14
Hejsan!

Vi är två tjejer i 21års åldern som ska ner och backpacka i Asien nu i höst i tre månader! Vi har bokat biljett till Bangkok 1.november, men därifrån har vi inte bestämt något.

Vi vill gärna se mycket av Thailand, Laos, Bali, Gili öarna och sen kanske hitta med Malaysia också.

Det vore roligt att höra era planer och kanske försöka att mötas upp. Vi är som du skriver ute efter att uppleva och se en massa nya ställen, träffa mycket människor och bara njuta av livet och komma bort från vardagen.

Hör av dig om du vill byta ut ideér och kanske möta upp två backpackers någonstanns i Asien.

/lisa
12 sep. 2012 09:30
Är redan i Thailand, men dina planer låter intressant. Har du facebook eller dyl så kan vi snacka mer kanske? :)