Backpacka i asien, 3 månader

18 juli 2014 21:47
Visningar: 512
Hej! Jag heter Linnea och har precis tagit studenten.

Jag tänkte åka till Asien i slutet på november och söker en härlig reskompis att åka med! Jag tänker backpacka i Thailand, Kambodja, Indonesien, Filippinerna m.m. för att resa och äventyra i ungefär tre månader så att man hinner se så mycket som möjligt!
Mina vänner siktar på annat så jag söker nu en eller flera att resa med.

Jag är en social tjej som är väldigt aktiv och lätt att umgås med och som alltid vill upptäcka nya saker och framförallt ha kul!

Hör gärna av dig om du är intresserad för att åka med mig, detta för att vi ska kunna lära känna varandra och hinna planera så mycket som möjligt så att resan blir oförglömlig! :)
28 juli 2014 22:42
Hej Linnea :)

Jag har tänkt att jag ska åka till Asien vid årsskiftet 14/15 i ca 3 månader och skulle gärna vilja ha sällskap! Jag är också 19 år och har precis tagit studenten. Jag är öppen, social och älskar äventyr och att uppleva nya saker.

När hade du tänkt att åka?
Av Jacobvi
29 juli 2014 00:37
Låter som en bra plan. På ett ungefär, hur mycket deg planerar du att ta med för tre månader?
29 juli 2014 15:41
Hej Linnea! Kimmo heter jag, och har bokat biljett till hanoi i vietnam den 11novemer.
Har planer på att resa igenom vietnam, kambodja och sedan thailand och de länder du skrev om!
Jag lyssnar gärna på vad du har för planer för resan!
Jag bor i upplands väsby, vilket är typ 20min från stockholm!
Har rest i australien för 1,5år sen. Var borta i 3,5 månader där!
Lägg gärna till Kimmo Kuronen på facebook och hojta till :)
16 aug. 2014 17:28
Hej Linnea och er andra för den delen!

Ska också resa iväg i november. Då min reskamrat backat ur står jag nu på egna fötter och ska åka själv, letar efter någon/några som vill resa runt i Thailand/vietnamn/kambodja. Har en flygbiljett ner till bangkok den 11november och tänkte stannar till jul.

Är social och spontan tjej som gillar äventyr och ha roligt!

Vore grymt om man kunde mötas upp !
Av Victorn
17 aug. 2014 17:24
Tjena!
Jag och 3 kompisar åker till Bali den 18 november. Vi kommer hyra ett hus och hade varit fint att få ihop ett schysst backpacker gäng en kväll!! Någon som befinner sig på
Bali/Lombok under denna period? Hör av er!

Xoxo
5 sep. 2014 10:51
Hej! Jag heter Ebba och är 19 år gammal. Den 26 november ska jag och min kompis Rafaela 20 år resa till Phuket i Thailand. Förut var vi tre stycken men en har hoppat av och därför letar vi efter en ny reskompis! :)
Planen är att först resa till Phuket, ta oss vidare till Malaysia och besöka bland annat Kuala Lumpur och Singapore. Från Singapore ska vi flyga till Bali och från Bali ska vi flyga till Kambodja och sen vidare till Thailand igen och besöka Bangkok. Vi har beräknat att det ska ta tre månader men resan hem är ännu inte bokad. Vi vill bada, sola, upptäcka saker och festa. Är du sugen på att hänga med så hör av dig! :)

Facebook:
https://www.facebook.com/ebba.lundqvist
https://www.facebook.com/rafaela.wilnerzon?fref=ts