Australien, Nya Zeeland och Bali, vinter 2019!!

15 sep. 2018 14:42
Visningar: 194
Hej alla resesugna! Jag är en glad positiv och social 23 åring som letar efter nästa äventyr.
Jag är inne på att åka till Australien, Nya Zeeland och Bali men är absolut öppen för förslag. De enda jag vet är att jag verkligen vill till Nya Zeeland och upptäcka alla fantastiska naturupplevelser som finns där. Jag vill blanda olika sorters äventyr med lugna avkopplande dagar på stranden!
Tanken är att vara borta ca 4 månader och jag kan åka från slutet av 2018 och när som helst framåt. En viktig grej för mig är att jag och min respartner klickar bra eftersom vi ska hänga 4 månader i streck så du bör va lättsam social glad och positiv och såklart ha i princip samma plan som mig resemässigt men detta går ju att diskutera vidare, jag är som sagt öppen för alla förslag ☺️
Låter detta intressant?? HIT ME UP 👏🏼
15 sep. 2018 22:22
Hej Elina ☺️
Jag tycker det låter jättekul. Jag hade tänkt resa ca 3 månader, bland annat till Australien, Thailand, Nya Zeeland och även hinna med lite USA gärna. Skulle du också kunna tänka dig det eller vill du ”bara” köra östra sidan världen denna resa? ☺️
20 sep. 2018 09:50
Har tyvärr varit i Thailand tre gånger och USA en gång så de lockar inte mig så mycket 😔 så jag fokuserar nog mest på den östra sidan!
Av Huldal
20 sep. 2018 18:58
Hej! Är med inne på att åka till Australien men helst nya Zeeland och göra allt möjligt :) Men är du intresserad av att jobba lite med eller bara resa runt?
Medlemmen har tagit bort svaret
23 sep. 2018 21:25
Hej! Jag har vart inne på Aussie och Nya Zeeland såå länge men har tyvärr inte hittat någon som vill dit lika mycket som jag. Jag hade tänkt våren 2019 hela januari och hela februari. Du låter jätte trevlig och härlig och tror verkligen vi hade klickat bra! Hade det varit jobbigt om jag vill stanna hälften av tiden du tänkt göra eller kan vi komma på någon slags lösning? Hade vart jätte kul att få diskutera lite😄 kramis!! 😄