Asien på obestämd tid.

Av Sponji
2 mars 2015 22:56
Visningar: 248
hej hej. Är less på Sverige och då min lägenhet sägs upp inom kort så har jag bestämt mig för att dra iväg till Asien. Tänkte boka en enkelbiljett till Bangkok och försöka komma iväg så fort som möjligt. Tanken är att leva i dessa länder så länge som möjligt och ta dagen som den kommer :) någon som går i samma planer? Är en allmänt skön snubbe på 23 år från Stockholm.
2 mars 2015 23:03
Om jag hade haft pengar hade jag lätt satsat på detta! Kan dock inte heller åka just nu då jag pluggar. Men Asien är en drööööm. ;_;
Av Sponji
12 mars 2015 02:30
Citerat från Fannygotze:
När har du tänkt åka?
Senast den 31 mars
Av Alba1
12 mars 2015 13:43
Söker sällskap i Bali nu i april då min partner måste hem. Är du där något?
Av Tiinuli
22 mars 2015 01:15
Hej!
Funderar på att åka ner till ko Samed 1 april , åker själv så sällskapar gärna 😊 någon mer som har vägarna ditåt ? Om inte annat, åka en bit tillsammans?
Av Sponji
22 mars 2015 02:35
Citerat från Tiinuli:
Hej!
Funderar på att åka ner till ko Samed 1 april , åker själv så sällskapar gärna 😊 någon mer som har vägarna ditåt ? Om inte annat, åka en bit tillsammans?
Koh samet ligger på min lista att besöka då jag personligen verkligen gillar denna Ö. om de va den du menade..
Av Tiinuli
22 mars 2015 09:59
Okej va bra :) då kanske kan vi åka ditåt eller du sa att du åker den 31/3? Har du bokat/ köpt flyget redan? Tänkte om kunde åka samtidigt :)?