Asien hösten 2016

28 apr. 2016 09:44
Visningar: 39
Hej! Jag är en 24 årig tjej som planerar att backpacka i Asien i höst. Jag hade tänkt att åka i mitten på september och vara borta 2-3 månader. Som många andra här hade jag också planerat att åka själv men tycker nog det skulle vara trevligare och roligare att åka med någon. Jag har tänkt att starta i Bangkok och sedan ta mig vidare där ifrån. Jag är väldigt flexibel med hur resrutten blir.
Det som jag är ute efter är lite äventyr, kanske ta ett dykcert och dyka på magiska platser, vandra, festa, åka ut i djungeln m.m haha :)

Om det är något som skulle passa just dig så hör gärna av dig här eller på facebook, jenny tjäder.
28 apr. 2016 14:31
Hej!

Är 27årig tjej från Stenungsund (Göteborg) som är väldigt sugen på att
ut och resa, skulle åkt en månad till bali/Vietnam lr kambodja i höstas
med dåvarande men blev inte av och nu när jag är singel vill jag ännu mer
komma iväg men osäker på om det blir i sommar eller till hösten :) :)

Vill heller inte resa själv utan skönt att åka med någon oavsett om man
kör delar eller hela resan (alla säger att man träffar folk längs vägen men..) :)

Hur känner du för ovanstånde länder? :)

29 apr. 2016 12:50
Hej! ☺
Jag har nog tänkt att starta i Thailand första veckorna ,öluffa lite och bli varm i kläderna. Jag åker gärna vidare till Kambodja,fillipinerna eller något av de andra länderna du var sugen på efteråt. Där är jag flexibel. Som du säger att starta resan med någon gör ju att man känner sig lite lugnare och att man inte är ensam om något oförutsägbart skulle hända.
Jag jobbar ända fram till 5 september ungefär, sen vill jag nog åka ganska så direkt. Hur låter det ? Du kan väl skriva till mig på Facebook istället ? :).
9 maj 2016 21:15
Hej! Jag har också planer på en liknande resa i början/mitten av september i minst 2 månader. Asien är det som lockar mest. Jag har inte kommit speciellt långt i mina planer utan är öppen för det mesta :) Pratar gärna mera!
10 maj 2016 12:13
Hej! Jag kommer att vara i Asien september tom november. Förutom några veckor med dykning i Indonesien har jag inga planer. Hör av dig om du är intresserad av att hooka upp en dag/vecka eller whatever!