Asien 2017- Backpacka med oss?

26 okt. 2016 21:11
Visningar: 330
haj.

två sköna öldrickare som ska ut på resande fot i asien i början på 2017, kommer vara iväg cirka 2-3 månader.
vi är väldigt enkla människor och alltid jävligt glada :D vi har nästan ingenting planerat så är öppna för nya förslag. Vi är ute efter äventyr, sol och bad på fina stränder, god mat och fest. Söker efter några roliga reskompisar som vill hänga på oss eller mötas upp. The more the merrier :D
Hör av er för mer info. / Johanna &Cornelia
12 dec. 2016 21:26
Hej!
Vi är också två tjejer som ska görs nästan samma resa! och är ute efter precis det ni beskriver!
Hade varit kul att mötas upp!!!
Av Lexi
13 dec. 2016 18:49
Detta låter ju som en dröm?! Jag har förlorat en reskompis och behöver någon eller några att resa med! Vore ju såååå kul att åka tillsammans med några härliga kalaspinglor!
16 dec. 2016 00:59
Halloj! Tappat mina planerade reskompisar då vi aldrig verkar ta oss iväg så jag får ta saken i egna händer tänkte jag! Men hade ju varit supernice att ha några sköna personer att åka med! Min "plan" är också en väldigt oplanerad asienresa där man ser var man hamnar hade jag tänkt:D Kan åka i slutet av Januari/början på februari Hör av er!!!
20 dec. 2016 09:55
Hej! Sticker själv från bahamas till asien i början av februari och vill jättegärna möta upp någon där, har inte heller så mycket planerat förutom att jag jättegärna vill typ till indonesien och där, men är väldigt öppen för förslag! vill bara resa runt och hitta på äventyr men också bara ta dagen som den kommer!
26 jan. 2017 18:22
Citerat från Clarasjogren:
Halloj! Tappat mina planerade reskompisar då vi aldrig verkar ta oss iväg så jag får ta saken i egna händer tänkte jag! Men hade ju varit supernice att ha några sköna personer att åka med! Min "plan" är också en väldigt oplanerad asienresa där man ser var man hamnar hade jag tänkt:D Kan åka i slutet av Januari/början på februari Hör av er!!!

Citerat från Clarasjogren:
Halloj! Tappat mina planerade reskompisar då vi aldrig verkar ta oss iväg så jag får ta saken i egna händer tänkte jag! Men hade ju varit supernice att ha några sköna personer att åka med! Min "plan" är också en väldigt oplanerad asienresa där man ser var man hamnar hade jag tänkt:D Kan åka i slutet av Januari/början på februari Hör av er!!!