12/11-2016 och framåt

Av Ell_ess
10 okt. 2016 19:27
Visningar: 121
Hej!

Jag kommer att bege mig ut på en ensamresa till Thailand och undrar om det är någon annan här som ska dit nu under november / december? Det är första gången jag besöker Asien och första gången jag reser ensam. Flyger till Phuket men planerar att resa runt en hel del. Vore kul att ha någon att möta upp med någonstans, ibland är det ju faktiskt roligare att inte göra allt för sig själv...

Så, ska du till Thailand och har lust att hitta på något, hör gärna av dig!

Jag reser för att ta dagen som den kommer och förhoppningsvis komma hem någon centimeter högre över marken. Jag är ödmjuk och intresserad av det mesta så vad vi hittar på spelar mig ingen större roll. Det kan lika gärna vara evighetslånga powerwalks som tokparty eller strandhäng. Till vardags arbetar jag på ett gym och läser mycket böcker.
Av Henke78
12 okt. 2016 22:02
Hejsan.
Jag tänker att det blir nog Thailand i år igen men över jul å nyår.
Har varit i Thailand 3 gånger förut å jag bara älskar vara där allt är bra klimatet, människorna å maten ja allt .)
Hur länge stannar du tro ?
Och vilket datum vill du åka?
Vill du åka med en trevlig lättsam kille eller mötas upp där så hör av dig :)
Mvh Henke.
Av Ell_ess
18 okt. 2016 20:24
Jag åker den 12:e november och stannar i två månader. Vore kul att mötas upp! Var i Thailand tänker du vara? Och om du varit där 3 gånger tidigare, har du något tips på var det är bra att fira jul / nyår? :)
Av Valerio
19 okt. 2016 20:36
Hej jag åker till Phuket den 17 november i år men 3 andra vänner
😄
20 okt. 2016 14:13
Har varit i Thailand över 20 ggr och firmat jul & nyår på massa olika ställen!
Allt handlar lite om man vill ha en lugnt julafton/nyår med lite fest, eller om du vill bara på ställen där flera tusen 18-20 åringar är :)

Sista åren har jag varit på Koh Samet, riktigt mysig ö.

Detta är firar jag jul på Koh lanta, sen nyår på koh samet!