Stöd Ukraina

Marikas blogg

Lördag 1 September 2007

Vi drar till Budapest!

Egentligen skulle vi inte resa nu i höst men så bokade jag biljetter till Budapest åt farsan och det var så himla billigt så vi beslöt att dra dit vi med!

För första gången ska vi nu flyga från Oslo med Norwegian Air (har du nån erfarenhet av dem - berätta gärna!). Vi har ju nästan lika långt till Oslo som till Göteborg så det spelar inte så stor roll varifrån vi flyger, vi måste ändå uthärda en bilresa på knappa 3 timmar.

För flyg tor Oslo - Budapest betalar vi 491 kr/vuxen (barn ca. halva priset) inkl. alla skatter och avgifter!
Vi bor på 4-stjärnigt hotell i Budapest, på den vackraste sidan - Buda, (ja just det , bokat genom Resfeber och deras Top Secret hotels =) ) Hela resan för två vuxna och ett barn, 4 nätter kostar oss 4 000 kr - ni förstår att vi inte kunde låta bli!

Extra kul blir det då vi åker dagen efter farsan och han inte vet om att vi kommer (och ska bo på samma hotell som honom), he he! Jag älskar överraskningar!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Brigitta säger:
Min dotter flyger ofta med Norwigian Air, då hon jobbar för en norsk firma och besöker deras huvudkontor i Moss. Flyget är ok, fast det är ofta försenat. Men man får det man betalar för.
Hälsn.
Brigitta
Postat 2007-09-10 19:18  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet