Stöd Ukraina

Chaganas blogg

Måndag 1 Juni 2009 - Bali

Sommarsemester 2009, bokad!

Sommarens resa går till Bali, Indonesien mellan den 23/6-10/7. Själv har jag aldrig rest så långt förut så det ser jag verkligen fram emot. För att boka biljetter så sent som vi gjorde så är jag ändå nöjd. Vi fick tag på biljetter via flygvaruhuset för 9300kr/ per person inklusive skatter. Resan dit tar 19h, med enbart 30min väntan i Stockholm och 3h i Bankok vid mellanlandningen och ca 26h på hemresan med lite längre stop i Bankok och Köpenhamn. Hotell kommer vi bortsett från första natten att boka på plats. Tyvärr gick det inte att boka två hotellnätter i samband med flygresan så att vi skulle omfattas av paketreselagen. Men vi känner oss inte oroliga över det. Istället så räknar vi dagarna tills det bär av, vi dammar av resväskorna och funderar över vad vi kan lämna hemma och vad som ska med. Imorgon ska jag ringa och ordna med visum och vaccinering. Sedan är det bara att fördjupa sig i vad vi ska hitta på under semestern och kanske i förväg kontakta en rekommenderad man på Bali som kan bistå med rundresor, hotellhälp och guidning.

Det ska bli så kul!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfebern är ett faktum:)
11 år sedan
Mi piace italiano.!
13 år sedan
Alla vägar leder till Rom...
13 år sedan
Hotelltips
14 år sedan
2010
14 år sedan