Stöd Ukraina

Annacs blogg

Onsdag 10 Januari 2007

Sista kvallen pa Phi Phi

Nu har vi varit pa HC Andersen, en Dansk restaurang och atit middag. Theo at Panerad fisk med Remoulade och jag Green Curry (som vanligt). Nu ska vi hem och packa lite, aker med baten redan 9 i morgon bitti.... Ar ju vana att sova till 11 :)
Lite delade kanslor att snart aka hem till gamla Sverige, vi har haft en kanonsemester, har ju haft turen att traffa massor av goda vanner hemifran som vi har haft riktig kvalitetstid med :) Boras-Asa tex har jag ju inte traffat sedan Salen for ett ar sedan och nu har vi haft flera dygn tillsammans har, MYCKET trevliga tjejer allihopa!! I gar va vi faktiskt ute pa Roling Stoned :) En rockklubb har. Theo ar sa nyfiken pa vad alla vara kompisar gor nar vi gar hem sa han ville forlja med... Va val med till 01, sen fick vi nog och gick hem...
Nu ska vi som sagt hem och packa sen ska vi ta varsin fotmassage... 40 Sek for en tmme! Jag va pa helkroppsmassage innan middagen ocksa... galler ju att passa pa :)
Vet ej om vi kommer skriva har mer nu, har varit jattekul att lasa alla halsningar hemifran och aven att dela med oss av vara upplevelser!
Kramar fran oss!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista kvallen pa Phi Phi
17 år sedan
Flygproblemen losta!
17 år sedan
Att resa ensam med barn...m.m.
17 år sedan
Phi Phi
17 år sedan
Annu en dag i paradiset :)
17 år sedan