Stöd Ukraina

Annacs blogg

Lördag 6 Januari 2007

Phi Phi

Hej alla! Forlat att jag ar lite dalig pa att skriva har, hoppas ni inte trottnat pa att kolla.... Men jag har skrivit 2 laaaanga inlagg och sa har datorn lagt av precis nar jag ska avsluta! Grrrr vad sur man blir da! Och Theo tycker jag ar jattetrakig nar jag sitter vid datorn. I alla fall har vi nu lamnat ao Nang och checkat in pa Phi Phi, en positiv overraskning faktiskt! Har ar en skon stamning. Inga bilar eller mopeder, tyst och skont!!! Vi bor i en ganska enkel bungalow vid stranden, utan pool och AC men det ar ganska skont att bo enkelt ocksa... I Aoi Nang spenderade vi mycket tid med Monthelis, jattetrevligt att fa sa mycket tid med Karin & Tommy och Theo alskade att leka med Alba och Tindra!! Har ar ju Per, Jonny och Pontus sa vi ar inte ensamma har heller :) Men vi bor pa olika stallen och har ju lite olika "intressen" sa vi lar val inte ses sa mycket :) Asa och tjejerna fran Boras kommer hit pa mandag, de ska bo pa samma stalle som vi.
Hinner inte skriva mer nu, har strul med flyget fran Thailand till Singapore, fick mejl om att de flyttat flighten 5 timmar frammat med resultat att vi missar var hemflight sa jag maste mejla och kolla vad de har for forslag att ge oss....
Lovar att skriva mer i morgon! Tanker pa er alla darhemma, speciellt pa Annika som ju fatt en liten Pojkbebis!!!
Kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista kvallen pa Phi Phi
17 år sedan
Flygproblemen losta!
17 år sedan
Att resa ensam med barn...m.m.
17 år sedan
Phi Phi
17 år sedan
Annu en dag i paradiset :)
17 år sedan