Stöd Ukraina

Sambuca84s blogg

Onsdag 1 Februari 2012

Sakta gar klockan framat...

Sitter just nu pa flygplatsen i Abu Dhabi och vantar pa mitt flyg som redan skulle varit i luften eller rattare sagt bade landat och lyft igen..

Kom till Johanessburg efter en kortare flygning fran kapstaden, dar vi nu skulle ga skilda vagar. Grabbarnas semester var over o deras plan hem till Sverige gick senare under kvallen men inte mitt. Skulle med ett plan till Bangkok som visade sig vara installt pga sandstorm sas det. Efter lite info fran flygbolaget fick jag ta in pa hotell under natten da jag skulle va med pa planet nastkommande kvall. Flygbolaget stod for fiolerna inklusive mat mm sa jag satt inte i sjon men kandes anda lite snopet. Dagen darpa blev lugn, i vantan pa mitt flyg hangde jag vid poolen pa hotellet tillsammans med en kille fran Zimbawe som jag traffade under tidigare kvall. Han satt i samma sits som mig. Ringde flygbolaget och allt var gront, stack till flygplatsen o checka in men sen var det stopp igen...

Flyget var forsenat och jag kom inte ivag innan halv elva pa kvallen men men nu var jag ju pa vag iallafall:)
Landade pa morgonkvisten o visste redan att det var kort att hinna med mitt plan vidare men nu ar jag inbokad pa en flight i eftermiddag istallet, mer vantan alltsa...
Oh efterssom jag kommer manga timmar senare fram till Bangkok kommer jag aven att missa min nasta flygning som jag bokat, det verkar dock losa sig anda. Flygbolaget fixar,en natts boende nar jag kommer dit och skall ordna en biljett till dagen efter istallet . Sa med gradden pa tartan blir den totala reslangden ca 3dygn om inget annat kranglar haha.

Hall tummarna for inte fler forseningar..
//Anders
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet