Stöd Ukraina

Kabas blogg

Måndag 11 Oktober 2010 - Sri Lanka

Resebilagor...

Det är roligt att se att det skrivs mer om Sri Lanka i resetidningarna.
Finns också på deras webbplatser bla: http://www.aftonbladet.se/resa/resmal/asien/srilanka/article6753480.ab

Hoppas ni har planerat att åka dit...

Själv åker jag som vanligt i februari. Kanske vi syns.

Vill ni ha tips, så hör av er.
Dela med andra:    

Kommentarer
Irja säger:
Hej
Läste att du rekomenderade Canel wiev resturang & guesthouse i Negombo.
Har kollat in deras hemsida och är guesthouset så fint som det ser ut på bilderna?
Hur är maten?

Vi var i Bentota feb. 06 bodde på cysands hotel men i byn fanns inte mycket att titta på och shopping fanns det lite. När vi var där var det höga vågor i två veckor gick inte att bada. Sen gjorde vi utflykter som var väldigt spännande.

Hur är det i Negombo har läst att det är höga vågor även där och att stranden är jättesmutsig
stämmer detta och hur är det i byn?

Vi funderar på att åka till maldiverna och sova över ca tre nätter. Har du något tips på boende även där. Det vi hittar är jättedyrt. Ska man boka hemifrån boende och flyg el är det bättre på plats.

Hoppas du läser och svarar
Mvh Irja olsson
Postat 2010-12-14 16:20  Anmäl
Sahara säger:
Vi reser i december till Negombo. Är höstens regnperioden över ? Skulle vilja flyga över till Male. Bör man boka flyget hemifrån ? Mvh Ulla
Postat 2010-11-10 10:22  Anmäl
Chrivi säger:
Jag och min har planer på att åka till Sri Lanka, i mars-april ca 3-4 v. Jag tittar nu på flygresor, och läste sedan att du åker först till Bangkok och vidare till colombo. Blir detta billigare, och vad är det med för bolag du flyger....?mvh/ chrivi
Postat 2010-10-13 16:17  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Teplantage
12 år sedan
30
13 år sedan
Resebilagor...
13 år sedan
Bra och billigt boende
14 år sedan
HÄRLIGT ATT VARA TILLBAKA
14 år sedan