Stöd Ukraina

Resegalens blogg

Onsdag 27 Juni 2007

ok,

Jag börjar nu att inse att vad jag skrev i förra veckan är bara önsketänkande från min sida. Regn, regn , regn, och så lite regn till. Fattar inte han där uppe att det är bättre att fördela dessa droppar lite mer över vår lilla planet.

Så där, nu har jag varit typiskt svensk ett tag och gnällt och klagat över vädret, som sej bör. För vi är ju aldrig nöjda,
Man borde ju inse att vi har det suveränt som kan njuta av olika årstider. Jag är väl inte den enda som älskar de första vårdagarna efter en lång vinter, till och med när hösten tränger på efter några långa heta sommar veckor är ju mysig och trevlig( om den nu bara varade i ett par dagar).
Andra länder har man det varmt och jävligt eller kallt och jävligt hela tiden.

Jag har i dagarna tagit på mej att boka en resa för mej själv och ett gäng polare till London, fotbolls resa kallas det och ja visst ska vi klämma in en match förhoppningvis. Pubar är nog annars det vi kommer att se mest av och de flesta av oss skulle nog behöva kurera oss på någon avlägsen spa anläggning i ett par veckor efter. Man är ju trots allt inte 20 år längre. Men under den helgen kommer vi garanterat bete oss som ett gäng tonåringar. Som sej bör.

ha det gött.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

back in sweden....
15 år sedan
Kapstaden
15 år sedan
Fredag...
15 år sedan
ett bra 2008 so far....
15 år sedan
räknar ner dagarna till semester....
15 år sedan