Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Onsdag 6 Januari 2010 - Koh Lanta

Nu har skolan börjat

Oj vad dagarna går...helt plötsligt var det dags för inskrivningsamtal och nu har Filippa och Leo gått i 2 dagar. Än så länge tycker de allt är toppen och allt är spännande för dem. De går i små klasser och lärarna verkar vara underbara.

De sista dagarna med brollan och gänget har varit som vanligt dvs, mat, dryck och mat och dryck...sista dagen åt vi både lunch och middag på ocean view så de kunde säga hej då till M, Stu och todd och vår egen lilla skönsångare som jag inte vet vad hon heter. Hon har i alla fall lärt oss att sjunga Thailands nuvarande hit....så här går den

do do do do them thum...thum mai tung thum gub chang dai. Sjunger Ola den på flyget kanske min bror blir ännu tokigare än vad han redan är.

Skiver om en stund igen....ska iväg och käka.
Dela med andra:    

Kommentarer
Lonek säger:
Så kul med skolan, va?
Här håller August "snöfritt" på andra dagen!!! Vi har fått nån halvmeter och då stänger ju hela Danmark :) Även Jeppe fick stanna hemma från jobbet i dag - så lite semester blir det allt här med - fast utan hängmatta ;)
Kram!!!
Postat 2010-01-06 23:31  Anmäl
Fru_olsson säger:
Har tittat på bilder och läst inlägg och drömmer mig bort. Som alla redan nämnt är här kallt som f**n och vattenledningen har frusit!! Brrr....
Hör som ni har det bäst och det värmer oss...=) Stina har tappat sin första tand (med tanke på bilden på pojken(?) med hålet... Tyvärr råkade hon svälja tanden...(!) men Tandfen hittade henne ändå..puh..
Sola bada och ha det skönt för oss också! Imorgon arbetsdag igen..
Stor kram från Olssons
Postat 2010-01-06 17:57  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
12 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan