Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Tisdag 2 Mars 2010 - Koh Lanta

Nu har gänget åkt hem..

Nu har hela hurven Albertsson och co åkt hem. Leo missade utflykten till Koh rok som de åkte på för hans öra var inte riktigt bra. Dumt att chansa på en heldags snorkling men de hade haft det toppen i alla fall. Vi var hos dem igår och sa hej då...tänk vad fort 2 veckor går. Förutom att Mattias blev lite "dödsjuk" läs feber!! och nästan alla fick lite magsjuka, mössen åt upp Jennys trosor så har deras semester varit bra.

Det har varit molnigt i 2 dagar nu och för min del gör det ingenting, riktigt behagligt. Värmen är ju där så att säga med full kraft ändå.

Imorgon kommer Annika och Tomas från Kau Lak ner hit och ska hälsa på i några dagar vilket ska bli super duper mysigt. Härligt att träffa dem.

Nu åker mina favoriter Ann och Peter med familj imorgon vilket ska bli lite sorgligt, det har varit underbart att ha dem som nästan grannar. Har gått över dit och bara hängt eller pratat av mig om diverse tokigheter man har funderat på. De har varit ett gott stöd!!! (för övrigt så har mina närmsta grannar åkt vilket var en frid för örat, de har bråkat mycket och tråkigt, många hårda ord...till de 4 barnen) Leo och Filippa tycker nu att vi är världens bästa familj vilket ju är skönt, ja man lär sig hela livet...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta lite...det är väl jag värd efter 2, 5 månaders slit :)

Olisen...nu är vi snart en hel familj igen, längtar!
Dela med andra:    

Kommentarer
Maxisaac säger:
Hej på er!!
Nu har klanen landat och kommit hem till kära Kungshamn och längtar redan tillbaka :)
Max kan tänka sig att flytta till Thailand bara Leo oxå gör det för han måste ju ha någon att leka med!!
Här är det snöigt och kallt så passa på att njuta den sista veckan!
Och jätte tack för allt på Koh lanta det var jätte kul att träffa er där.
Kramar Jennie med familj
Postat 2010-03-03 09:52  Anmäl
Lonek säger:
Har inte läst här på några dagar - Skönt att Leo är pigg igen!! Du låter som om du har ett ben på planet? Är det två veckor kvar, eller hur är det? Gör mig sååå glad, att Annika snart är hos dig - Njuuuuuut!!

Altså här är vi ju helt eld och låga efter att se Er, asap... Kan inte ni fundera på, om ni orkar med besök redan på påsk?! Fast jag förstår om ni behöver lite mera tid att landa...
Ällt väl här - Wille ska vaccineras i morgon - 5 månader?!!
Kram och kram!
Lone
Postat 2010-03-02 07:57  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
12 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan