Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Söndag 28 Februari 2010 - Koh Lanta

Alla åker hem..

Det verkar som det är en magisk datum...eller är det sportlovs veckorna...ja inte vet jag men nu är det många som åker hem..

I fredags kväll var vi bjudna på kalas på Noble House för det var en del som skulle lämna ön...(volleyboll gänget) , det var trevligt att tjöta lite utanför plan..., blev dock tidigt då Leo var hos Håkan som också var sjuk. och Viola ville sova över hos oss då hon också åker...

igår hade vi lite gårdsfest för de som lämnar slow down. Närmare bestämt 6 hus...så det är ju nästan alla. Mina goa favoriter Peter och Ann lämnar på onsdag...tråkigt.

Idag är det barnkalas till lille Wille på området som fyller 5 år. Nu bakas det tårta och grejer sedan blir det lek.

Tiden flyger iväg och vi har knappt hunnit träffa Max och gänget...tror dock att de har redit sig alldeles utmärkt utan oss. Igår var de ute på Koh Rok och snorklade och Leo skulle hängt på men hans öra är inte bra ännu..så badet får han hålla sig ifrån.

Tjing från några som har det väldigt skönt....tänk om min härliga tillstånds känsla kunde leva kvar när man kommer hem till vardagen.

Nu vill Leo äta lunch och spela kort...
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
11 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan