Stöd Ukraina

Gubbar_pa_drifts blogg

Söndag 10 Mars 2019 - Alleppey

Nu börjar färden!

Binu ringde mig igår kring lunchtid och berättade att registreringspapperen kommit. Då satt jag redan på en bar, så det var bara att gå vidare och göra en riktig barrunda av det. Passade också på att ta adjö av de människor jag lärt känna under min tid här.

Så nu är det söndag morgon. Snart dags för en liten frukost och sedan är det bara att hoppa på bågen för att starta min färd. Det kan nog vara en bra dag för det. När det är söndag så borde trafiken vara lite lugnare.

Hela den här affären har dragit ut alldeles för lång tid. Så den rundtur genom Indien jag hade tänkt mig får kortas ned ordentligt. Helt klart är att jag inte kommer att ha tid att besöka Bangladesh. Dacka och Cox Basar får jag kolla in en annan gång. Det viktiga för mig är att försöka vara uppe i Delhi vid månadsskiftet, så att jag hinner fixa de visum och tillstånd jag behöver för min fortsatta färd. Men först så börjar jag med att ta mig upp till Gokarna i staten Karnataka. Två eller dagar räknar jag med att behöva för det.

/Conny
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma.
2 veckor sedan
Två etapper klara två kvar.
4 veckor sedan
Sista rycket!
4 veckor sedan
Dagarna flyger iväg.
5 veckor sedan
Stillheten.
6 veckor sedan