Stöd Ukraina

Marikas blogg

Torsdag 15 November 2007

Nä nu får det räcka....

Läser precis att Apollo idag börjar sälja resor till Thailand för vintern 2008/2009!! Jag som tyckte att vi bokade tidigt när vi i maj bokade resan som ska ske i februari/mars 2008...

Kommer detta att innebära att vi som reser på egen hand måste boka flyg och boende redan nu också tro?

Vad tycker ni om detta, att man ska boka sååå tidigt?
Dela med andra:    

Kommentarer
Peterdykare säger:
Ja man undrar vad som finns kvar av det genuina när mer och mer av asien blir födkrok för dom stora bolagen ?
Personligen har jag sett den här utveckligen sen lång tid tillbaka i thailand men någonstans i mitt hjärta så lever förhoppningen att vi inte försöker att få dom så västerländska vi har med oro sett spanien italiens o greklands förändringar inte bara är av godo.
Jag unnar varje människa lycka men pengar och status varor kanske inte är allt här i livet eller har jag fel ?
hel och ren med mat på bordet och ett tak över huvudet så tror jag att man har kommit en bit på väg .
Om man nu vill hjälpa till så finns det många enkla sett att göra det utan att exploatera allt som är i närheten av en flygplats.
en omtanke om din nästa kan kanske kan vara på sin plats för varje levande skäl som vill ge dom efter oss att få se och uppleva det vi har sett .
Postat 2007-11-15 19:49  Anmäl
Brigitta säger:
Det kan nog bli svårt att få flyg till bl.a Thailand om man vill åka under lov och stora helger. Man kan boka en regulärbiljett 350 dagar innan avresa. Men vi får väl hoppas att de flesta charterarrangörerna flyger med egna plan.
Däremot så kanske inte alla vill boka så tidigt, så då får de kanske platser över.
Jag hoppas att det ska finnas plats för oss andra som inte vill boka vår resa för vintern 2008/2009 redan nu.
Postat 2007-11-15 19:05  Anmäl
Ulleb säger:
Tycker det verkar helt sjukt! Skulle aldrig få för mig att boka så tidigt! Nä då åker jag till ett annat ställe om det nu skulle vara fullbokat!!
Postat 2007-11-15 18:56  Anmäl
Hakanmag säger:
Tror inte att vi som åker på egen hand behöver att bry oss. Reguljärbiljetterna släpps inte förrän ca 290 dagar innan avresa och mig veterligen har det inte blivit någon ändring på det. Chartern har ju egna plan så de gör väl som de vill antar jag....
Postat 2007-11-15 18:32  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet