Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Måndag 23 April 2007

Min make har blivit med hoj!

Så har då min make fått fnatt.Han har köpt en motorcykel!Det är 17 år sedan jag åkte motorcykel,nu säger syrran att jag har en 40 årskris,det är väl inte jag som har en kris,det är ju min make.

Alla tips på utflykter som man kan göra under en dag välkomnas.Jag bor i Gästrikland,jag har ryggproblem,så några långa turer kan det kanske inte bli till en början,att jag har fibromyalgi spelar säkert ingen roll,när man som jag ska sitta där bak.

mvh
Dela med andra:    

Kommentarer
Elvis_ säger:
Hej!
Tack för rek.om en gèle sadel.Jag har förståt att det kanske inte kommer att bli så bra det här med att ha en mc,när man som jag har väldiga problem med ryggen.Men som du skrev,skam den som ger sig

mvh
Postat 2007-04-30 17:18  Anmäl
Zappe50 säger:
Hej Elvis_ !
Ryggproblem och fibromyalgi och motorcykel rimmar dåligt tyvärr. Jag själv är diskbråcksopererad för 16 år sedan. Köpte mig en stor customhoj när jag fyllde 50. Och upptäckte till min fasa att jag bara klarade av ca. 1 timma på sadeln innan jag började få ont i ryggslutet. Det var faktiskt ganska deprimerande att ha denna begränsning. Men skam den som ger sig. Jag hittade i Suzuki´s originaldelskatalog en "gele"-sadel för det facila priset av 3.000:-. Sadeln inköptes (3 delar), och sim sala bim. Mina ryggproblem var ett minne blott ! Därefter kunde jag utan större problem avverka en hel dag och över 60 mil på sadeln ! Så mitt råd till dig är att försöka hitta något liknande till "er" hoj.
Lycka till.
Urmas
Postat 2007-04-24 15:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...
15 år sedan
Inget nytt
15 år sedan