Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Fredag 30 Januari 2009

Det såg hopplöst ut...

för mig..tanken har funnits länge att sluta skriva på reseguiden eftersom jag aldrig har något att skriva om.Det är som med trädgårdsbloggen,blir aldrig att jag skriver där heller..
jag odlar inte och inte har jag inglasat uterum eller något växthus.
Det är precis som här..jag reser inte så ofta,(en gång per år )att det finns något att skriva,men nu så,bir det
ett kort inlägg om en resa vi bokat.Maken pratade med Glenn först,han finns också här på reseguiden.Säljer resor till Mallorca. http://www.mallorcaresor.se.Vi ville vara säker på att stället vi köper biljetterna faktiskt finns så vi inte blir blåst på pengarna,många lurendrejare på nätet.
Den är inte komplett men det finns i allafall två flygstolar,alltid något eller hur.
Hotell finns det alltid,det är stolarna som ryker först,har jag hört.Vi slog till med två stolar till Mallorca i September,tyckte vi fick dem till ett bra pris,4000 kr för två personer 11 dagar.Nu finns det säkert någon där ute som tycker att vi betalat mycket.
Viss kan det vara så,men vi har inte någon erfarenhet av att köpa stolar och hotell separat.
Vi är charter nördar ut i fingerspetsarna och har varit nöjd med det.
I juni bär det av till Cypern,med hela familjen ska bo på ett all inclusive hotell hehehe det ska bli himla spännande.
reser vi med Ving och i Mars 2010 då bär det av till Phuket också det en charter resa,men med
Fritidsresor.
Vi har letat flygstolar till Thailand men de har alltid blivit dyrare än en paketresa.
Nu fick jag lite att skriva om iallafall :-)
Hej svejs
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...
15 år sedan
Inget nytt
15 år sedan