Stöd Ukraina

Elvis_s blogg

Lördag 31 Januari 2009

Hej alla resglada..

Jag och min man behöver tips på bra boende i Palma Nova/Magaluf.Det får inte vara dyrt men heller inte för billigt.
Svårt va...Vill betala för koja men bo i slott hehehe..Jag letar hotell på nätet och även här på reseguiden men inga hotell kunde hittas i Palma nova.Väldigt konstigt faktiskt!
Vi har kollat flera alternativ 2 plus och 3 plus hotell.Det är himla svårt,vill inte bo som förra året då vi bodde på Hotel Don Juan i Magaluf,ett 3 stjärnigt hotell,som inte höll den klass som utlovades.
Därför blir det extra svårt att hitta något är ju skit rädd att bo på ett liknande.Vi vill kunna sova ostört på natten,inget gap och skrik i korridorerna natten lång,det var himla jobbigt att inte få sova en enda natt på 14 dagar.Det blev ca 3 -4 timmar per natt.
Därför behöver vi hjälp från er.
Vi vill bo centralt men endå inte att det är störande på hotellet,spring gap och dunk i dörrarna undanbedes.Att det är livat utanför är inte störande på samma vis.
Att det dessutom finns frukost eller halvpension är bara ett plus.Vi har kollat in Las Palomas som är 2 plus och vi har kollat in Vistanova hotetur. Tror att jag kollade in ett hotell som heter Aqua sol...ligger i Magaluf,tror jag :-) hittar inte tillbaks till sidan där jag fann hotellet :-)
Kan tillägga att vi åker 20 September,då kanske det värsta buslivet har lugnat ner sig.
Blir väldigt glad om någon har tips på bra boende.
Kram på er.
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Vi har också bott på hotell Hawaii. Vi fann det bra den gången för vi fick helpension, eftersom vi bokade resan mellan den 3dje och den 7de maj ett år. Hotellet var mycket trevligt. Det var några år sen.

Men jag kan tipsa dej om ett annat också. Vi har bokat en resa till Palma Nova den 2 juni t.o.m 16 juni i år. Vi fick hjälp med bokningen av vår resesäljare på Resia i Helsingborg. Han hittade ett hotell, som heter Tobago alldeles i närheten av Hawaii. Så bokades flygbiljett t.o.r.

Vi får alltså halvpension där i fjorton dagar flyg t.o.r. för endast 14622:- för oss båda. Prova själv om du brukar göra bokningar på nätet. Vi reser med Cimber Air från Köpenhamn. Cimber Air har köpt Sterling Airways flygplan.

Detta är första gången vi inte reser med Charterbolag. Det ska bli spännande.

Gilla
Postat 2009-02-02 21:12  Anmäl
Nisson82 säger:
Vi var ett gäng där och cyklade och bodde på Hotell Hawaii. Var där april/maj. Vi hade all inclusive som var mycket prisvärt, knappt 3000 kr för en vecka. Var nära till bargatan, men dom 100 meterna det var att gå dit var det inge liv på alls. Negativa var att det var en massa stökiga britter så var ju inte direkt lugnt i matsalen. Kan tänka mig alla 3 stjärniga hotell känns så där... Det gick bo där med bara frukost, halvpension, helpension eller all inklusive. Antingen tar man bara med frukost annars all inklusive är mitt förslag. Då har du gratis dricka vid polen, baren och i matsalen. Sök på Hotel Hawaii magaluf, vi bokade genom alpharoom, smidigt och bra men beställ ingen transfer från flyget ta en taxi när ni kommer fram istället. 40-50 € därifrån 35 tillbaka till flyget. Intresserad av nå mer säg bara till.
Postat 2009-01-31 23:19  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Längesedan...
14 år sedan
Hej alla resglada..
15 år sedan
Det såg hopplöst ut...
15 år sedan
I denna stund...
15 år sedan
Inget nytt
15 år sedan