Stöd Ukraina

Camillas blogg

Lördag 24 Juni 2006 - Sverige

Midsommar i Prag!

Jag och min sambo hade inget planerat till midsommar. Tittade på sista minuten på reseguiden och fann en resa till Prag for 1300 för flyg, hotell 3 nätter, frukost och transfer till hotellet med Europas från Kastrup. Det fanns inget att tveka på. På onsdag bestämde vi oss och på torsdag åkte vi till Köpenhamn. Vi tog in på hotellet Zleep in airport. Enkelt hotellrum, helt ok för en natt. Flygresan fran Kastrup till Prag bestod av ett propellerplan... Dock var hotellet Amadeus över förvantan. Balkong, kök och en vardagsrumsdel. Svenska vädret över midsommer lovade skurar. Här i Prag är det över 30 grader och soligt. Förenade oss med svenska truppen på torget och sjöng lite kampsånger. Tyvärr så hjälpte det inte och man fick gå med svansen mellan benen hem. Trots allt är man ju nöjd med Sveriges medverkan i VM. Men det var allt för många Tyskar i Prag idag. Man kan ju undra varför de över huvudtaget åker hit just idag när det är åttondelsfinal i Tyskland... Det tror jag var allt för mig idag... Nu lutar det åt ett restaurangbesök.
Dela med andra:    

Kommentarer
Roy säger:
Roligt att ni har haft det bra och att hotellet var ok, tråkigt med fotbollen....Vi ses snart!
Postat 2006-06-26 10:35  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet

Senaste bildkommentarerna

Roy
Roy säger om Camillas bild "Nationen är samlad":
Många som heter Larsson..
3 juli 2006 08:01