Stöd Ukraina

Teresitas blogg

Lördag 20 Januari 2007

Månpocket

MAIL TILL MÅNPOCKET DEN 5 DECEMBER:

Hej.

Till att borja med vill jag ursakta avsaknaden av de svenska vokalerna med prickar, jag befinner mig i Egypten.

Jo, som sagt ar jag i Egypten, pa semester. Pa min semester laser jag garna. Ofta och mycket. Pa Arlanda ville jag gardera mig genom att kopa ytterligare en bok, varpa det var dags for Dan Browns Da Vinci Koden.

Jag sparde boken till sist pa resan. Det visade sig att det ar en mycket underhallande bok man garna stracklaser. MEN, till min forskrackelse upptackte jag efter nagra timmar, pa sidan 192, att det saknas en del av boken?! 193 till 224 ar borta. sidan 192 foljs av 225 varpa en vasentlig del av boken ar borta och min bokupplevelse, och tillika strandnoje, ar forstort.

Sidorna 225 till 256 finns dessutom tva ganger efter varandra?!

Jag finner detta otroligt irriterande, och hoppas darmed pa forklaring och ersattning. Jag har givetvis inte mojlighet att ta mig tillbaka till det stalle jag kopte boken pa, i och med att det ar innanfor incheckningen pa Arlanda. Dock har jag kvitto kvar, och givetvis boken om ni onskar se den.

Hor garna av er omgaende, via mail, telefon eller post.
Jag ar ater i Sverige tisdag kvall.

Vanligen
Teresa Lund

SVAR FRÅN MÅNPOCKET DEN 6 DECEMBER:

Hej!

Jag beklagar och ber om ursäkt för att du fått ett felsatt exemplar av Da Vinci-koden. Tyvärr händer det ibland att det blir fel i tryckprocessen och det är oerhört tråkigt de gånger det händer. Givetvis ersätter vi det defekta exemplaret. Jag skickar dig omgående en ny Da vinci-koden. Som kompensation får för den förstörda läsupplevelsen får du välja en av våra åtta nyheter i januari.

En himmel för Elliot av Katarina Danielsson

Kom närmare av Sara Gran

Giraffens tårar av Alexander McCall Smith

Havets stjärna av Joseph O’Connor

Havets safirer av Nora Roberts

Jenny S av Denise Rudberg

Dirty Sally av Michael Simon

Kort kjol av Christina Wahldén

Vänligen återkom till mig med den titel du önskar.

Vänliga hälsningar

Rikard Holmqvist

________________

Månpocket
Dela med andra:    

Kommentarer
Ziesta säger:
Vad trevlig av dem! Verkligen service-känsla! :-)
Postat 2008-06-03 15:25  Anmäl
Creizileidi säger:
va bra
Postat 2007-04-04 20:50  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Barnmat i USA
13 år sedan
I love LA
13 år sedan
Oktoberfest
13 år sedan
Orange County
13 år sedan
Tombestone
13 år sedan