Stöd Ukraina

Sarakarolinas blogg

Måndag 22 Mars 2010 - Auckland

Lyckad helg

Det ar sa mycket battre att ha helg nu nar man jobbar. Innan var varje dag densamma, spelade ingen roll om det var tisdag eller lordag. Nu jobbar jag mandag-fredag och ar ledig hela helgen! Denna helg blev nastan som planerat, forutom att Waiheke Island annu en gang inte blev av... Men siktar pa nasta sondag istallet! I sondags blev det istallet farja till andra sidan. Mycket trevligt! Har varit dar en gang innan, men da lag jag bara pa stranden. Pa kvallen blev det film och pastasallad.

Slutade jobbet for en stund sedan, jobbar lite extra denna veckan. Nar jag slutat snodde jag lite lunch och gick och satte mig i parken och at. Gillar att jobba pa ett cafe, gratis god lunch varje dag! Ikvall har den franska tjejen lovat att laga fransk middag at oss! Spannande att se vad detta kan vara, har hort att det ska bli nagot med kyckling.

Busy dag imorgon. "Stafftraining" kl 9, cafet har blivit populart nu de senaste veckorna sa vi ska trana pa att servera snabbare. Jag alskar min chef. Borjar jobba kl 10, slutar 13.45, sedan ivag till ett annat jobb dar jag jobbar resten av eftermiddagen. Mer jobb=mer pengar=battre helg :)

Fint vader idag. Ska nog ga hem och satta mig pa balkongen en stund!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Mycket sen sist
14 år sedan
Glada miner
14 år sedan
Lyckad helg
14 år sedan
Lon!
14 år sedan
Kottbullar!
14 år sedan