Stöd Ukraina

Sarakarolinas blogg

Onsdag 17 Mars 2010

Lon!

Idag har Karolina Berglund fatt sin forsta lon! Sprang ner till ATM imorse, mer an vad jag hade vagat hoppas pa ;) Sa idag efter jobbet blir det en liten shoppingtur. Ar sa trott pa att anvanda samma klader hela tiden! Har ju gatt runt i strandklader i snart ett halvar, sa det far nog inhandlas litre varmare saker nu. Det ar host har! Kallt var det imorse! Men solen ar framme iallafall sa det blir val varmare under dagen.

Har bestamt mig for att det ska bli en bra helg! Pa fredag blir det lugnt, gar ju pa tabletter nu sa det blir ingen fest. Hyrde filmer igar, sa det blir nog filmkvall. Igar var det St Patricks Day, jag skulle vilja saga att alla i Auckland var pa en irlandsk pub och drack guiness forutom jag och min rumskompis. Vi gick istallet till Videobutiken och hyrde massa filmer. Sa igar blev det skrackfilm. Usch, har aldrig varit sa radd i hela mitt liv!!! Ialllafall, pa lordag skia jag pa min livs forsta fotbollsmatch. Aucklands herrlag moter ett annat lag, ska sitta pa laktaren och heja pa. Sen har jag hort att det ar tradition att sitta pa en pub efter matchen och pa kvallen blir det utgang. Men blir troligtvis en ganska lugn kvall for pa sondag blir det Waiheke Island! Har sagt att det ska bli av i flera veckor nu, men kommer alltid saker i vagen eller sa ar det daligt vader. Sa om det ska bli en sista sommardag har i Auckland sa ska den komma pa sondag!

Sitter och skypar med Sofia just nu, svart att prata och skriva samtidigt. Far nog vara lite social nu.
Ha det bra, om 4 veckor sitter jag pa planet hem!
Dela med andra:    

Kommentarer
Bdm säger:
Lyssna inte för mycket på moster....
Postat 2010-03-19 15:11  Anmäl
Mosternr1 säger:
Låt dom rulla, hemma finns det nya att tjäna;) kram
Postat 2010-03-18 22:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Mycket sen sist
14 år sedan
Glada miner
14 år sedan
Lyckad helg
14 år sedan
Lon!
14 år sedan
Kottbullar!
14 år sedan