Stöd Ukraina

Suss blogg

Lördag 24 Februari 2007

Lättja

Ja ni. Om nu nagon har forsokt folja var resa och undrat var vi blivit av sa kan jag meddela att vi lever och att vi mar alldeles utmarkt. Men lustan for datorer kommer liksom av sig nar man kan njuta hejdlost av sol och varme. Jag har bestamt att jag far satta mig ner nar jag kommer hem, och undan for undan, skriva ner var reseberattelse.

Inte for att det finns sa himla mycket att beratta. Vi gor just ingenting. Badar, slappar och solar. Ater gott saklart. Mar som prinsessor och prinsar. Tja... vad kan man mer begara.

For ett par dagar sedan for vara goa vanner Johanssons hem till Sverige igen. Dem som vi bott tillsammans med, och umgatts med, i en vecka. Gud sa vi saknar dem. Det blev ett tomrum!! Fy tusan!

Nu har vi sjalva bara tre ynka natter kvar. Fatta... nu ar snart den har resan vi planerat for sedan i april-maj snart till anda. Det kanns bade otroligt trist och trakigt. Men samtidigt ska det bli roligt att komma hem till barnen som ar hemma, och Vidar-plutten. For att inte tala om mina sma sota kissekatter.

See you.
Dela med andra:    

Kommentarer
Abj säger:
Åhhhh Suss!
Vad jag längtar tillbaka! Här är såååå kallt så kallt så kallt. Vi eldar i vedspisen för fullt. Det är visst 2 minus ute:- Brrrr!
Ha det gött vänner!
Ann-Britt på öa
Postat 2007-02-24 15:52  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Lättja
17 år sedan
Fran Chumpon till Milky Bay
17 år sedan
Glasspingel och Rambutan i Ban Krut
17 år sedan
Ban Krut
17 år sedan
Dolphin Bay, Pranburi
17 år sedan