Stöd Ukraina

Ullebs blogg

Tisdag 23 Juni 2009

Längtar till Thailand.....

Nu skriker hela kroppen efter att åka till Thailand igen =) Sitter inne o kollar resor dit över februari lovet...Hittade igår flygstol för 4 pers för 21980kr till Bangkok. Det är väl riktigt bra pris!? Nu ska jag bara få med min man på noterna...Han vill nämligen lägga pengarna på ett nytt badrum. Det vill jag med men inte om jag måste välja mellan badrum-Thailand =) Har förvisso skötit upp renoveringen redan 2 ggr...Men men. Ja här får jag iallafall sitta o drömma...o med lite tjat bruka han ge med sig =) Han älskar ju oxå att resa!
Dela med andra:    

Kommentarer
Reslusta säger:
Hej...
vi har oxå valt bort renoveringen... eller vi skjuter upp den.. köket står på tur, men som tur är vill vi båda resa.. så det blir en tur i dec/jan men sen kan vi inte skjuta upp köket,,
pricet är jätte bra tycker jag.. ÖVERTALA *ler*
Lycka till
kram//
sabrine
Postat 2009-06-25 20:41  Anmäl
Lotta08 säger:
• ASG*Precis så har vi det också!Jag vill resa,resa,resa...och det till Thailand!Maken har någon så´n där "äcklig" förnuftskänsla...Badrummet står där det står...inte så kul...men resorna gör gott för själen!=) Lycka till!
P.s.Det ska bli kul att läsa om er resa sedan...för det finns väl inte på världskartan att den inte blir av????!;)
//Lotta.
Postat 2009-06-23 18:51  Anmäl
Ronnyk säger:
21980 kr för fyra personer i Februari är ett bra biljettpris,du får försöka med övertalningsförmågan:) lycka till
Postat 2009-06-23 12:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet