Stöd Ukraina

Ullebs blogg

Tisdag 5 Maj 2009

Jag vann en resa för två till NewYork!

Tro det eller ej men jag vann en resa för två till New York!! Tror knappt på det själv! Inget ställe som jag trott jag skulle komma till. Reser mkt men USA har aldrig stått på min/vår lista. (Vi har prioriterat solsemestrar , mkt pga av vi är tre i familjen m reumatism) Men samtidigt så hör det ju till att åtminstone ha varit i staterna en gång innan man hamnar i graven =) Nu har jag börjat läsa om vad man kan göra i New York o bara LÄNGTAR att komma dit!! Vi har ett år på oss att åka för vinsten. Har ni några tips till mig? När är bäst att åka? Billigt bra boende? Är det dyrt att leva där? osv...
Skriver länken till sidan om ni vill läsa min berättelse som gav mig vinsten!
Nu är det kanske er tur att vinna?! Man kan nu vinna en resa för 2pers till London. Så gå in o kolla på:

http://www.seat24.se/blogg/ovrigt/brollops-resan-som-blev-en-mardrom/

MVH ulleb
Dela med andra:    

Kommentarer
Lotta08 säger:
Grattis!Det är så många år sedan jag var i NY,men jag gjorde "standard"-sakerna=)Vi var på BroadWay och såg bl.a."Cats",Empire State Building,en tur ut till Frihetsgudinnan,en guidad tur Harlem och Chinatown,åt gott på "Rainbow-room"(som sakta snurrar runt så man ser ALLT).
Vi var där i oktober,vilket var en mild oktober...Har för mig att det inte var speciellt billigt,men marknader och sån´t var billigt och kul.
Lycka till och än en gång:Grattis!
//Lotta.
Postat 2009-05-06 19:43  Anmäl
Gullsing säger:
Det var ju en förfärlig bröllopsresa. Hoppas att det blev bättre när ni kom hem och att ni har det bra nu.

Gilla
Postat 2009-05-05 22:59  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet