Fagerstas blogg

Torsdag 17 September 2009

Hej igen

Nu ligger en av mina bilder på topp 5 listan. Det är dimman som har gått bra. Roslövet går också bra så ni som inte ännu varit så snälla och röstat på mina bilder kanske kan göra det. Ni får en kram som tack
Dom ligger på Vi i villa - tävlingar - höstmys i villan
Kram Marianne

Ps. Tänkte också tala om att i dag bröt jag mitt löfte. Vi var ute i skogen. En full hink med gula kantareller blev det. Dom ska min dotter få, som väntar sitt andra barn i dagarna,
Dela med andra:    

Kommentarer
Carmor säger:
Roligt att det går bra, min röst har du fått och jag hoppas du vinner, det är två fina bilder du tävlar med.
Postat 2009-09-19 13:19  Anmäl
Surfwannabie säger:
Förlåt,var röstar man har inte så mkt koll nuförtiden...
Postat 2009-09-18 10:06  Anmäl
Pinglan70 säger:
Grattis,vad kul att bli mormor igen!Undrar vad det blir....Vad kul att du ligger så bra till.Kram
Postat 2009-09-18 08:32  Anmäl
Rika44 säger:
Jag har varit inne och röstat på alla dina bilder och kommenterat. Bilderna är toppenbra. Min favorit är "Dimman". Jag skall hålla tummarna att du vinner.
A-U
Postat 2009-09-17 23:15  Anmäl
Rolf_52 säger:
Lycka till!
Postat 2009-09-17 21:34  Anmäl
Myrran säger:
Vad roligt. Jag håller tummarna. Jag har också varit ute i skogen idag. Nu börjar höstisarna verkligen komma. Det blev både sånt och lite taggisar, kantisar, remskivling (eller Norrlandschampignion eller
rynkad tofsskivling som den hette förr - mums!) och björksoppar. Nu har jag så det räcker till min viltgryta till helgen.
Maggan
Postat 2009-09-17 21:09  Anmäl
Fotobengt säger:
Lycka till Med Tävlingen. Jag var inne på Vi i Villa tävlingen
och bläddrade igenom nära tusen BILDER, Många var Bra
Men alldeles för många ganska alldagliga.
Tyvärr kunde jag inte hitta dina bilder så jag gav upp.
Jag är säker på att Du klarar dej BRA i alla fall
Postat 2009-09-17 20:44  Anmäl
Ellismellis säger:
Jag håller tummarna!!!
Postat 2009-09-17 20:44  Anmäl
Kustaffe säger:
Åter grattis och lycka till
Affe
Postat 2009-09-17 18:43  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet