Stöd Ukraina

Fagerstas blogg

Tisdag 8 December 2009

Om 2 månader.....

Såg just några nyinlagda bilder från Koh Kho Khao och fick längtan till stränderna, havet och solen.
Om 2 månader bär det iväg. Det ska bli spännande och ttrevligt att träffa alla vänner, men framför allt så ser jag med spänning fram emot vad som hänt sen sist. En uttagsautomat vid affären vet jag att det finns nu och kanske några fler affärer nere vid kajen.
Dela med andra:    

Kommentarer
Pepeswede säger:
är nyss hemkommen från en FANTASTISK vistelse på Andaman Princess Resort tillsammans med min hustru..
vi njöt verkligen av stillheten och avsaknaden av kommers..det kändes som om man hade hela stranden och havet för sig själv fast vi bodde på en så stor resort eftersom nästan alla av någon anledning föredrog poolen. Visst är det lite grumligt i vattnet men det är ju bara sand som virvlar upp från strandkanten då vågorna bryter in.

VARNING dock för de inkompetenta "skräddarna" på Armani Suits!!

Hustrun skulle sy upp en festklänning i satin. Materialet rekommenderades av dem. De kunde inte vara behjälpliga med att rita upp ett förslag men sa sig kunna tillgodose alla önskemål..."yes, possible" var standardfrasen...tyvärr var vi dumma nog att betala ett förskott på 3500 baht, halva priset. När de inte kunde leverera en godtagbar produkt vägrade de att cancellera ordern. Vi tvingades i princip att acceptera erbjudandet om en annan modell, detg blev en VÄLDIGT enkel klänning som mer liknade ett nattlinne..för samma pengar. Mycket , mycket tråkigt....och dyrt....
Postat 2010-01-04 20:24  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet