Stöd Ukraina

Maddecks blogg

Söndag 20 Juli 2008

Garanterat sol ????

Jaha, vi klarade inte att låta bli att boka en resa den här gången heller. Det man undrar nu är, får man garanterat sol??? Eller kommer det att regna på Mallorca hela veckan????
Egentligen fanns det inga pengar, det var ju ny garderob och stenläggning som gällde i år. Men vi kom på att dörrar till garderoben kan vi ju köpa när som helst, det duger med ett draperi så länge....... 5000:- för ett par dörrar, det är ju halva resan ju!!!
Det var ett par kompisar som "övertalade" oss, vilket inte var så svårt. Dom åker en dag innan oss till samma ställe med ett gäng familjer. Så det kommer bli livat värre med alla barn!! Kanske inte en lugn semester....men iaf SOOOL!
Jag tryckte precis på betala knappen , så det är verkligen klart. Vi åker till Mallorca om 4 veckor!!
Dags att börja packa!!

Tjingeling
Dela med andra:    

Kommentarer
Veken säger:
Men d e inte sant vilken lyckos :) Själv har jag så svårt att planera in nån annan resa eftersom jag känner att jag vill spara pengarna till nästa Florida resa.....hoppas ni får det härligt!!
Postat 2008-08-11 21:40  Anmäl
Familyb säger:
Åhh! lyckost! Mallorca som är så vackert, klart ni kommer att få sol sol sol! =) Är "hemma" i Pite nu och inväntar den utlovade värmeböljan....ska komma imorgon....peppar peppar!

Kram på dej!
Postat 2008-07-22 12:32  Anmäl
Memmie säger:
Härligt!! Klart att det blir sol :o) Sol, värme, palmer, långa stränder, paraplydrinkar... mmmmmmmmm vad härligt!!
Postat 2008-07-20 11:28  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
10 år sedan
Sista veckan
11 år sedan
Siesta key
11 år sedan
Orlando
11 år sedan
Vi reser vidare
11 år sedan