Stöd Ukraina

Camens blogg

Tisdag 8 Maj 2012 - Göteborg

En dag kvar...imorgon åker jag till Polen

Nu är det bara en dag kvar. Imorgon tuffar tåget iväg från Götet till Karlskrona, där hoppar vi på Stena-färjan och styr kosan mot Polen och Trojmiasto. Ser fram emot en händelserik weekend i tre vackra städer med god mat, inhemsk öl, uteserveringar, strosande, Spa-lyx, kanske lite shopping men framförallt massa nya upplevelser och erfarenheter att packa med mig i min resväska hem. Detta ska bli otroligt spännande!

Stort tack igen till Reseguiden.se och Stena Line som ger mig chansen att få åka på denna resa och tack till alla inblandade som styrt upp bokningen samt alla detaljer kring den! Ska göra mitt bästa för att uppdatera här i bloggen så ni kan få följa med mig på min resa. Håller tummarna att allt funkar som det ska. Då ska jag bjuda på text och bild från den Polska Rivieran =). Stor kram till alla mina vänner från Guidebussen 2011, önskar ni kunde följa med mig!

Vi ses!
Dela med andra:    

Kommentarer
Famlofquist säger:
Ha en mysig resa, du är väl värd vinsten. Ser fram emot att få läsa om dina äventyr och tro mig Guidebussen hade gärna varirt med.
Kram till dig
/ Cilla
Postat 2012-05-09 13:41  Anmäl
Reseglad säger:
Trevlig resa.
Postat 2012-05-08 23:00  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Mot Barcelona
10 år sedan
Reseguide till Trojmiasto
11 år sedan
Hemma igen
11 år sedan
Sommarstaden Sopot
11 år sedan
Sista dagen...
11 år sedan