Stöd Ukraina

Candys blogg

Onsdag 28 Mars 2007

Den som letar hittar!!

Fast jag hoppas ju så iaf. Letar fortfarande efter bra priser till BKK. Numera ca 1 sept-14 sept. Hittade SAS 6400:- får leta vidare. Min plan var ju att vara med på TURmässan i söndags, men jag fick värsta magsjukan och toan var min bästa kompis och jag fick gilla läget. Inget bra att stå på TUR mässan och sprida magsjuka.
Min förhoppning var ju att riktig "gassa" runt i bra restips. Men söndag kom och jag var fortfarande kvar i sengen... Är så besviken för att jag inte kunde vara med. Men that`s life!! Får väl ta en Göteborgsresa till helgen utan resmässan då. Nån stans får man ju åka. Våren är på väg. Fast på morgonen är det minus 5 grader, och på dagen är det som en "kallare" sommardag. Svårt med kläder. Regel som jag håller på: Häng aldrig bort vinterjackan före 1 maj. Hur många ggr har man inte stått och frusit just sista april...Hur är det med dig Mape, har du bokat dina biljetter till Thailand?? Pratade med kompisen i går och vi är redo bara jag hittar "rätt" pris. Känner mig lite smått galen, har ju inte varit hemma en månad än. Och vet du Mape din gamla utsletna trasiga röda resväska fick åka med mig hem för att jag shoppade för mycket....
Dela med andra:    

Kommentarer
Ivan säger:
Fick också säga nej tack till reseguiden. Var ju kvar på Côte d´Azur.
Vi får ses på nästa resemässa, TRAVEL i januari 2008 här i Stockholm.
Är en riktig resemässa och inte en Lyxresemässa som Quality Travel Show som var här tidigare.
Postat 2007-04-22 22:04  Anmäl
Legusta säger:
Tråkigt det där med vinterkräksjukan....jag har klarat mej ännu "Ta i trä". Synd att du inte kunde komma därför att jag jobbade på resemässan på Söndagen. Det var riktigt kul att mingla med andra ifrån reseguiden och sedan göra några djupdykningar i en del av det stora reseutbudet.
Postat 2007-04-06 23:31  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet