Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Torsdag 18 Februari 2010 - Koh Lanta

Den snabbaste veckan...

Ola dimper ner och vi har en vecka tillsammans...kändes som det skulle vara ganska så långt tid men oj vad fort det gick...nu har han satt sig i taxin på väg till flygplatsen. Känsla att ha honom hos oss i vardagen var helt underbart såklart, det är alltid roligare att dela på upplevelser. Känslan att vara ett par är också stor skillnad...vi satt tex med ulf och sussane en kväll och tjöta...vi hade gårdsfest....och vi var sista paret ut såklart...vad jag menar är att när jag är här själv så sitter jag också och tar ett glas vin vid poolen men jag drar mig alltid unnan efter ett tag, väldigt självvalt i och för sig då jag trivs med det men det var väldigt skoj att dela mina nyavunna vänner med Ola. Sedan så har vi tuk tukat runt lite på ön och sett lite annat och som sagt så är det roligare att uppleva saker ihop så den här veckan har gått alldels för fort. Nu när Ola har åkt så är det tillbaka i mitt vardagslunk vilket ska bli härligt det med! Det har varit väldigt intensivt :) och sedan är det som vi säger bara 3 veckor kvar så både jag och Ola känner oss OK med det. Skönt.

Albertsson gänget har anlänt för 2 dagar sedan så Max, Leo, Filippa och Ola var på monkeyschool igår vilket barnen tyckte var superskoj. Laddar upp lite bilder snart på det.

Igår kväll var hela gänget här och käkade (15 st är dom) Det var jättemysigt. Leo tycker det är toppen nu när Max har kommit. Och så fick ju Leo ett brev av varje klasskamrat hemifrån. Tack så jätte, en väldigt fin tanke Annika H.

Sannas presenter som Ola kom med var underbara. Som sagt Sanna så kommer jag vara snäll mot dig i minst ett år.

Jag har ockås något skoj att se fram emot och det är att min Annika kommer ner i några dagar snart. Ja då det ska bli skoj att se dig också Tomas.

Nu är det lunch och så ska jag försöka ta in att Ola verkligen har åkt.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
12 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan