Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Fredag 21 November 2008

Dan före dan före dan före dan före......

10 dagar kvar...
Längtar så att jag snart går i bitar,
ser till att ha något att göra hela, Ja precis hela tiden för att tiden skall gå,
Idag blir det bara få besök (arbets livet) sen städa lager garage å bilen, Ja jag fick god känt av chefen att jag lämnar in den i Malmö samma dag som vi åker..( hm.. resan fixad för ½ gänget :).. ) sen får jag min nya bil när jag kommer hem. samma dag... flyt.
Imorron skall de äntligen bli av .Vi fick tummen ur....( ops förlåt liknelsen) och bjöd in grannarna på en liten bit mat, de skulle vi gjort för över ett år sedan, ingen bra ursäkt.
Men nu blir det av, hon e faktiskt från Thailand å de har en såå söt liten tjej.
söndag ska jag på Homeparty...(städning) jaa ni läste rätt har ingen som helst aning har aldrig varit på något sådant förrut, men ville ställa upp för att min vän ville att jag skulle komma..
På såsätt får jag ju söndagens em att gå, samBo åker då oxå. Att han e borta å jobbar på veckorna har jag inget emot, gillar ju att vara bara jag ibland, men de söndagarna som han måste åka gillar jag inte...
Nästa vecka ska jag....
Ne nu ska vi njuta av helgen å städning ( haaa vem lurar jag nu, städa hur kul på en skala)

Men vi hörs

tjingeling//
S
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
13 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan
en vecka efter...
14 år sedan
Lugnet har in funnit sig
14 år sedan