Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Tisdag 7 September 2010

Tbx igen...

Hej !!
nu vart man tbx igen...
våren å sommaren har varit BRA
MAJ en Barcelona resa med 6 tjejvänner en mysig stad trots att det är en storstad...kan tänka mig att åka tillbaka...
JUNI blev det en sista minuten resa till Kreta med de 2 minsta (11 å 15 år) plus sambon förstås.. vi bode lite i utkanten av Rethmynon hade ett ok väder några dggr det blåste, men skönt med sol bad å lite god mat...
AUGUSTI vart det Mallis 5dgr med jobbet...Bra konferans med jobb och ledighet. Bra väder fick en guidad tur av en inflyttad dansk som bott där länge fick se/veta annat som man inte annars hade koll på.

Nu längtar man till December då blir det Thailand igen... längtar sjukt mycke..hade jag bara möjlighet hade jag gärna åkt nu....
Dela med andra:    

Kommentarer
Atsiamhome säger:
De billigaste uthyres som jag har vistelse besökte denna webb http://www.atsiamhome.com en perfekt semester för mig. Mycket billig och hyfsat ren och i god miljö.
Postat 2010-10-21 09:42  Anmäl
Ardnaz säger:
Hej, ska åka med fam och vänner till hua hin i feb tänkte ev åka vidare till krabiprovinsen efterdet, ev koh Lanta, orkar du tipsa mej om ställen att vistas på är du välkommen då vi är nybörjare i Thailand...ha så jätte skönt i dec ; ) / Zandra
Postat 2010-10-18 21:07  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
13 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan
en vecka efter...
14 år sedan
Lugnet har in funnit sig
14 år sedan