Reslustas blogg

Onsdag 19 November 2008

Nu närmar det sig..

Resfebern börjar nog sätta in sig, har aldrig (tror jag inte) haft det förut....varför nu??
Börjar undra vad vi har gett oss in på, första gången vi skall åka utomlands med alla barnen gör vi det ordentligt...hm.. 6 veckor runt i Thailand kambodja å Vietnam med 5 barn med olika viljor.
men det ska bli såååå underbart,
Räknar ner för varje dag Nu mindre än 2 veckor kvar, bara 12 dagar kvar.
Men oron finns där, kommer jag att klara 6 veckor med hela familjen runt mig, är ju van att ha egen tid då barnen är hos sina andra respektive föräldrar å Sambon e på sjön..
Kanske blir jag ett nerv vrak Hjälp vad ska jag då ta mig till.. Aaa de löser sig ** jag drar iväg en tidig morgon till egen plats** *ler* skriver en lapp å lämnar lite Baht..
Vi kommer nog att höras igen.. jag tränar på att Blogga
Detta va min första...men inte sista//

vi hörs//
S
Dela med andra:    

Kommentarer
Ulleb säger:
Hej!
Ja vilken lyx m 6 veckor! Ni kommer ha det såå gott det kan jag garantera!! Passa på o njut o ta dagen som den kommer...Ha EN BRA RESA!!
Ulleb
Postat 2008-11-21 08:44  Anmäl
Smilla säger:
Hej!

Kul inlägg och shit vad underbart att ni ska vara borta i´6 veckor, hur lyckas ni med det om ni har skolbarn? Vad säger skolan?

Ja du, 6 veckor med hela familjen runt sig kan ju bli påfrestande men inget ont som inte har något med sig!

Ser att ni bor i Falkenbergs kommun.......intressant, vi bor inte så långt ifrån - fast det beror på hur man ser det ;-)

Fortsätt skriva, det gör du bra!

//S
Postat 2008-11-21 07:37  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
15 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
16 år sedan
söndag...