Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Måndag 24 November 2008

1 vecka kvar....

Ja nu e da bara 7 dgr kvar.. så om 1 vecka vid denna tiden befinner vi oss på Köpenhamns flygplats
Hade sååå gärna velat vara där nu...men å andra sidan har jag en hel del kvar att fixa.
Tisdag: Låång arbetsdag växla in lite cash, fixa förberedelserna inför onsdagens konferans (datajobb)
Onsdag: Konferans Malmö med utgång..
Torsdag: Samma som igår fast kommer hem på kvällen..
Fredag: Jobba.. försöka va hemma igod tid, de blir afterwork *ler* gubben kommer hem.. gött ;)
Lördag: Förhoppningsvis kom vi hem i bra tid igår.. så fm fixa presenter barnen kommer efter lunch..
alla 5 kommer... kan tänka att febern är hög på dem (resfebern) Vid 18 ska vi på släktkalas.
Söndag: Nu måste vi packa.. båd kul å lite skrämmande vill ju bara bära så lite som möjligt samtidigt
vill man ju ha med sig en del. framför allt solcreme, lotion shampoo balsam mm Vet att det
finns att köpa... men den snåle ;) bär hellre... Har ju allt det andra gratis.. så varför köpa???
Måndag: Då ska jag först.. göra något jag funderat på lääänge.. får se om jag vågar.. Sen efter lunch
bär det av...

så jag har ju att göra...
De ska bli såå ATTANS gött att få ge sig iväg till värmen å slippa all julstress.

Ha de
Kram på Er//
S
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
13 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan
en vecka efter...
14 år sedan
Lugnet har in funnit sig
14 år sedan