Stöd Ukraina

Ingridhells blogg

Torsdag 21 Augusti 2008
Resealbum: Ö-luff 08

Dan före dan...

Ja så sitter jag här igen full av förväntan som ett barn som väntar på Tomten!

Nu är det en halv dag kvar på jobbet och sen åker vi till Arlanda och vidare till Aten tidigt på lördagmorgon.
Enligt planerna så ska vi åka direkt till Agistri som är en av våra favoritöar. Jag har inte haft så mycket semester i sommar så det ska bli skönt med några härligt, lata dagar att varva ner på innan vi fortsätter vidare.

På onsdag åker vi tillbaka till flygplatsen och åker inrikesflyg till Kalymnos och därifrån båt till Leros. Allt var så bra. Vi hade bokat direkt till Leros men tiderna ändrades och vi ville inte in till Aten dan innan. Därför tog vi den här rutten i stället.
Vi blir ett stort gäng på Leros. En av våra kompisar fyller 50 år och det ska vi fira!

Sen avviker Leif och jag och åker vidare...kanske till Lipsi. Vi får se vart vi hamnar...
Vi har tre förhoppningsvis långa veckor på oss att njuta av fetaost, oliver och Medelhav.
Dela med andra:    

Kommentarer
Milos säger:
Lite avundsjuk är jag nog. NJUT dubbelt upp!!
Postat 2008-08-26 21:51  Anmäl
Akh säger:
Hoppas Ni får en trevlig resa igen, efter detta tråkiga väder vi haft här senaste veckorna, med god mat och härliga bad med många fina utfykter, ser fram emot dina fina fotografier sedan, Sedan håller vi tummarna för Anders. Trevlig resa Kram AKH Charlie
Postat 2008-08-22 12:14  Anmäl
Maitan säger:
Ha en riktigt härlig resa! Du är värd allt detta efter en varm sommar utan mycket ledighet! Njut och må bra!!!! Kram
Postat 2008-08-22 11:10  Anmäl
Sierra säger:
Há dé gôtt!
Postat 2008-08-22 09:31  Anmäl
Grekland säger:
Härligt! Önskar dig trevliga tre veckor i härliga Grekland. Om tre veckor åker vi till Kreta för att billuffa. Det blir en två veckors tur då eftersom vi redan gjort tre veckor i juni i övärlden.

Angående Agistri: Hur kommer man ner till den strand som ligger bortanför Scala? När jag var där fann jag en brant bergvägg med en ljuvlig strand nedanför och det har varit en gåta för mig ända sen dess. Kanske vet du vägen?
Trevlig resa.
Postat 2008-08-22 07:59  Anmäl
Gullsing säger:
Åh, Agistri är en av mina favoritöar i Grekland. Där firade jag min 60-årsdag. Vi hade det jättemysigt. En så härlig strand och så fint vatten. Den vita kyrkan inte att förglömma.

Ha det så bra på resten av resan. Vi kommer ner till Rhodos i september och stannar i tre veckor. Underbart.
Postat 2008-08-21 23:56  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej alla!
11 år sedan
Tack detsamma! Jag önskar ett gott nytt reseår!
12 år sedan
Rhodosresa.
12 år sedan
Dan före dan före dan...
13 år sedan
God Jul!
13 år sedan