Stöd Ukraina

Prayermans blogg

Söndag 8 Maj 2011

Dag 6

Idag började jag dagen med att åka till Vineyard igen, det blev 3 härliga timmar! Fick även förbön av pastorn som heter Dave, han profterade över mig. Jag är så tacksam att jag åkte hit och inte bara till Saddleback som jag hade tänkt.
Efter mötet åkte jag till Laguna beach igen, men en kustväg från söder, tyckte det var lite kul att se hur det såg ut där. Stannade till vid en parkering och fick se den vackraste blomstersluttning jag sett, bilderna är fina, men verkligenheten var bättre, magiskt.
I Laguna åt jag igen på "the cottage" som verkar vara ett smått legendariskt matställe, god mat och enorma portioner.
Efter detta vilade jag lite och åkte sedan till Saddleback church, som är en av de största i USA. Det var bra och intressant, men inte som förmiddagen i Vineyard.
Avslutade med en större middag på ett matställe bredvid hotellet, BJ´s heter det. Slog till med fyllda champinjoner som förrät och en steak gjord av kycklkingfilé, hur gott som helst. Servitören sa att Harrison Ford brukade äta där då han besöker sin mamma, han brukade ge 30% i dricks. Hon fick nöja sig med 20% av mig :-)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Ett större Europa
10 år sedan
Söndagkväll på flygplatsen
12 år sedan
Dag 12
12 år sedan
Dag 11
12 år sedan
Dag 10 Torsdag
12 år sedan