Stöd Ukraina

Prayermans blogg

Fredag 13 Maj 2011

Dag 11

Började dagen med frukost, inte helt oväntat kanske. Fick åka till andra sidan stan för att äta frukost, vilket iförsig var lite oväntat. Hotellet hade någon deal med en restaurang som heter "Lumberjack". Sen bar det iväg ut i naturen. Wiskeytown lakes nationalpark besökte jag. Jag gick till två vattenfall, bad en hel del på vägen och pratade med trevliga människor och såg vacker natur.
Sen var det dags för mat igen, eftersom frukosten var stabilare än den varit på länge så behövde jag ingen lunch så det blev mat först vid 16 tiden och då åt jag på Lumberjack igen, det är där dom stora pojkarna äter, det är iallafall vad deras reklamskylt säger. Ja, 6h senare är jag fortfarande mätt, det var mycket mat. Dels fick jag plocka till mig av ett salladsbord som var jättefint, hittade någonslags ostsås, mums.
Dagen avslutades sen med ett fredagsmöte i Bethel redding. Det var ett jättehärligt möte, jag fick förbön och även idag profeterades det över mig. Nu softar jag lite och imorgon skall jag träffa Lina på förmiddagen och så skall vi vara med på Healing rooms och sen skall vi luncha ihop.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Ett större Europa
10 år sedan
Söndagkväll på flygplatsen
12 år sedan
Dag 12
12 år sedan
Dag 11
12 år sedan
Dag 10 Torsdag
12 år sedan