Stöd Ukraina

Prayermans blogg

Torsdag 12 Maj 2011

Dag 10 Torsdag

Börajde dagen med att gå till banken och hämta ut lite pengar :-)
Sen var det en lång och rätt seg resa upp till Redding, 45 mil. Det var inte mycket att se längs vägen då motorvägen gick mitt i dalgången som är helt platt och full med odlingar, men långt till servärdheter var det aldirg.
Stannade till i Sacramento och handlade på ett gigantiskt shopping center. Köpte billigt lego till barnen och åt på BJ´s igen, kanonmat!
Väl frammer i Redding blev jag positivt överraskad, staden låg mycket finare än jag trodde och var också trevligare än jag trott, kanske den trevligaste hitills, förrutom Laguna beach. Staden har lite "mindre vägar" i stan om man jämför med många andra städer här, vilket ändå skapar lite av en stadskänsla i t.e x centrum.
Jag låg lite vid poolen och åkte sedan till Bethel Church och var med på ett halvt ungdomsmöte. Jag visste inte att det var ett möte den kvällen så jag hade planerat att gå att äta egentligen då jag var mycket hungrig. Men jag var kvar ganska länge och det var mycket positivt, för att göra det hela kort.
Har nu precis kommit hem från att ätit på ett hamburgeställe och där lyssnat på en helt fantastisk kille som spelade live, jag köpte hans skiva, lyssnar på den nu, kanon!
Skall väl snart sova, godnatt!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Ett större Europa
10 år sedan
Söndagkväll på flygplatsen
12 år sedan
Dag 12
12 år sedan
Dag 11
12 år sedan
Dag 10 Torsdag
12 år sedan