Stöd Ukraina

Emelierssels blogg

Lördag 15 Juni 2013 - Laramie

Dag 48

Dagarna flyter ihop och städerna susar förbi så snart minns jag inte vilka städer jag har varit i.
Körde ut från Sidney...
...till Calebas där de har kläder för utomhusaktivitet.
http://www.cabelas.com/

Såå mycket att titta på!
Vapen i alla dess slag fanns också.
Utanför var monumentet för Ponyexpressen.
Handlade ett par byxor och en tröja till mig
En keps till bror min och en rosa tröja till syrran.

Körde vidare västerut.
Vägarbete i 12 miles...
Finns även idioter här som inte kan hålla avstånden trots jag håller hastigheten. Körde de lagliga 120 km/h och blir ändå omkörd av lastbilar, galet!
Precis innan Cheyenne fanns det en tankstation för lastbilar, var ju en del som behövde tanka så det var kö ut på vägen.
Mysiga villor i Cheyenne.
Orkar inte göra något särskilt utan körde bara runt i denna förvirrade stad. Gatorna var så ologiska!
Nån sorts olycka.
Nyuppslagna hus i ett nytt villaområde.
Eftersom det var så dyrt att övernatta i Cheyenne körde jag en bit västerut till.
Hann inte riktigt ta en bra bild. Men en stoooor villa av timmer med utsikt över en sjö och allt härligt grönt!
Och så blev det stenbumlingar lite överallt på de gröna ängarna. Körde förbi ovädret så jag slapp thunderstorms :D
Kom fram till Laramie och mitt motell. Här har vi fler lastbilar på lastbilar.
Stod restaurang på byggnaden på motellet så jag gick och letade efter en ingång. Dock var det ingen verksamhet där, hoppas jag då denna satt i fönstret.
Var bara till att leta efter någonstans och äta. Befann mig vid utkanten så Mcdonald's fick duga så jag inte dog av svält. Motellet hade pool och hot tub så jag tog mig ett varmt bad :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 7 - 8
6 år sedan
Dag 5 - 6
6 år sedan
Dag 1 - 4
6 år sedan
Dag 83
10 år sedan
Dag 82
10 år sedan