Stöd Ukraina

Emelierssels blogg

Söndag 16 Juni 2013 - Fort Collins

Dag 49

Har vant mig vid sovmorgon alldeles för bra så det är ju svårt att stiga upp så sent som klockan nio. Tar nästan en timme att samla kraft ;)
Jag kommer dö när jag ska börja jobba igen klockan 5.00...

Körde förbi Wyoming Territorial Prison State som var verksam år 1872 till1903.
Orkade inte stanna till utan körde vidare. Laramie ligger förresten på över 2000 meters höjd. Kan man inte tro när det är så platt :)
Hittade en teknikbutik så jag körde in för att skaffa nytt internet. Tog en hel timme och slutade med att jag fortfarande inte hade internet försen 28 juni. Hade sa han kunde uppdatera mitt net10kort men när han tagit betalt och ringde på min mobil för att fixa det så sa dom på net10 att det inte gick. Och inte kunde han ta tillbaka köpet utan bad så hemskt mycket om ursäkt och visste inte att net10 var så fräcka. Sa redan när jag kom in att jag inte kunde uppdatera med net10. Så egentligen skulle jag köpt ett annat simkort men nu hade jag redan lagt ut 53 dollar på en ny månad den 28 juni. Suck, vad krångligt det ska vara med internet.

Till Colorado :D Den 11:e staten denna resa!
Någon som vill stanna och bikta sig? Ja jag hade inte den tiden att bekänna mina synder..
Såg en skylt om Red Canyon så jag körde in på grusvägen. Körde och körde men ingen Canyon? Vände till sist för nu var jag tillbaka till Wyoming.
Missade åter igen åskovädret för jag såg blixtarna där borta vid bergen.
Träffade på sådana där hoppade lamor.
Tog lite röd grus från Colorado.
Ramp när kossorna ska till slaktbilen.
Röda berg såg jag men Canyon var uppslukad.
Kom lite regn på bilen men var inte mycket.
Checkade in på ännu ett motell. Här hade det varit strömavbrott och när jag handlade i butiken tog de precis bort plast och kartonger de lagt över frysdiskarna.

Blev en försenad födelsedagstårta/kaka :)

Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 7 - 8
6 år sedan
Dag 5 - 6
6 år sedan
Dag 1 - 4
6 år sedan
Dag 83
10 år sedan
Dag 82
10 år sedan