Stöd Ukraina

Emelierssels blogg

Tisdag 21 Maj 2013 - South Lake Tahoe

Dag 23

Tog det lugnt idag. Så jag tänkte jag skulle passa på att visa hur det ser ut i butikerna :)

Hittade en klädbutik, detta är sportavdelningen, diskreta färger är det visst som gäller i år?
Kläder och skor är sorterade i storlekar och inte plagg för plagg. Så hittar man något i S och det inte passar så får man leta som en galning vid M och det är inte säkert den finns. USA kan ju inte vara som alla andra :)

När man går in i en matbutik möter man en massa blommor, gäller att inte vara allergisk.
Frukt- och grönsaksavdelningen är stor! Önskar den kunde vara lika stor i Sverige. Dock är allt glansigt och besprutat.
Försökte hitta en liten pizza, men den som söker den finner.
Kanske så att man kunde börja lära sig dricka kaffe?
Känns konstigt att kunna handla sprit i mataffären. Här finns vin, Absolute Vodka, Baileys, Kapten Morgan och mycket mer... Cider lyckas jag aldrig hitta.
USA verkar bara ha familjer som i Familjen Annorlunda för allt är i storpack, likaså juicen.
Tårtor i alla dess smaker och storlekar. Ser goda ut :P Kanske ska köpa en liten bakelse på lördag när man fyller år?
Åå har blivit förälskad i det här. Något halvnyttigt fibernötmüsli med choklad på *mums*.
Blir alltid lika förvånad när man står vid ett rödljus och så blir det en mörk skugga bredvid en. Dessa pickuperna är stora! Motorhuven är högre än taket på min stackars Mustang. Jaja, storleken har ju ingen betydelse, right?
Blev en spartansk middag med mexikansk läsk, pizza o jordgubbar medan bloggen ska fixas.

Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 7 - 8
6 år sedan
Dag 5 - 6
6 år sedan
Dag 1 - 4
6 år sedan
Dag 83
10 år sedan
Dag 82
10 år sedan