Stöd Ukraina

Memmies blogg

Onsdag 27 Augusti 2008 - San Francisco
Resealbum: Bröllopsresan

California dreamin'

Ja, jag kommer definitivt att dromma om Californien och langta hit. Det har varit lite blandade kanslor idag. Fast just nu kanns det bara bra att vi aker hem imorgon. Langtar efter familj och kompisar i synnerhet och svenskar i allmanhet. Amerikanare ar lite speciella...

Vi har varit ute pa lite egen sightseeing idag och bortsatt fran nagra felkorningar sa har det varit riktigt trevligt. Vi har hunnit med att se Alamo Square, Haight Ashbury, Golden Gate park, Sausalito och Muir Woods (vilket saklart aven medforde att vi fick kora over Golden Gate bron, vilket var valdigt kul). I Muir Woods upplevde vi nagot fantastiska... total tystnad! Det var underbart. Och jag kommer att sakna San Franciscos solnedgangar.

Tack for alla kommentarer! Jag har tyvarr inte hunnit svara pa nagra eftersom minuterna tickar snabbt de korta stunder man har tillgang till dator har. Men jag ska ta tag i detta nar jag kommer hem. Da kommer aven alla bilder och kanske lite filmer. Det var ett valdigt tjat om buskmannen! Vi har hallit utkik efter honom och som tur var stotte vi pa honom. Han visste att han var kandis i Sverige.

Nasta Goteborg! Jippi!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Restorkan är över!
13 år sedan
Ka-ching!
13 år sedan
This is how we kick it in Texas!
15 år sedan
Min nya passion
15 år sedan
Äntligen!
15 år sedan