Stöd Ukraina

Candys blogg

Lördag 17 Januari 2009

Bokat och klart.....med kvinnolist....

Resa är alltid kul, och nu hade jag absolut inte en enda resa inplanerat. Känner ändå att jag får ligga lite lågt. Senaste året har jag varit ute en hel del utan man och barn. Thailand 2 v med kompis. Turkiet 1 v med 2 av barnen och Dublin med tjejgänget. Så det var väl inte riktigt läge om att få in en resa. Men så kommer min bättre hälft och säger att han tänkte arrangera en resa med "grabbarna 10" till Dublin och om jag kunde hjälpa att boka. Jamen det är väl självklart, och faktiskt tänkte jag boka och hälsa på mina föräldrar. klämmer jag in. Gör du det siger han (dom bor i Bodö långt upp i nord Norge) Du förresten dom är på Gran Canaria när jag tänkte besöka dom....... Där fick jag allt till det:-) Som sagt lite tålamod och kvinnolist kommer man långt!! 19-26 februari bokat o klart. Alltids nåt. Thailand hade varit önskemål ett. Men om jag nu skall hälsa på mina föräldrar och välja mellan Bodö och Gran Canaria så är inte valet svårt. Och håll till godo det var även mycket billigar.
Dela med andra:    

Kommentarer
Marika säger:
Ha ha haa! Det är rätt så ska de tas! Själv brukar jag plocka fram bilder eller sätta på en resefilm så blir han snart sugen. Just nu behövs dock ingen list, det räcker att titta ut genom fönstret...
Ha det så härligt på Gran Canaria!!

Kram Marika
Postat 2009-01-20 15:25  Anmäl
Elvis_ säger:
Hej! alla tiders bra ju :-) Gran Canaria kan aldrig vara fel.
Hej!
Postat 2009-01-19 19:35  Anmäl
Lotta08 säger:
Smart!=) Man skulle kanske gå i lära hos dig??! ;) Man kan säga att jag är den resbenägna i vår familj,maken gnölar,men följer med...=)
Postat 2009-01-18 21:55  Anmäl
Mape säger:
Ha,ha typiskt Candy,men där blev jag blåst,men det bjuder jag på.
Ha det gött //Kram Mape
Postat 2009-01-18 16:53  Anmäl
Grethe1 säger:
Snyggt jobbat, en vecka i solen på Grand Canaria blir säkert jättehärligt. Kvinnans list övergår mannens förstånd, eller vad är det man säger??
Postat 2009-01-17 21:03  Anmäl
Tj säger:
Smart drag!!
Postat 2009-01-17 19:23  Anmäl
Ivan säger:
Jag tycker absolut att du skall hälsa på dina föräldrar iaf.
6:e juni verkar bra. Då passerar jag Bodö på väg mot Nordkapp.
Postat 2009-01-17 14:30  Anmäl
Zenita säger:
Jag skall åka till Turkiet själv i juni 2 veckor, är de någon som kan tänka sig följa med?/Lena
Postat 2009-01-17 12:31  Anmäl
Jimhan säger:
Skikkelig lurt, som dere sier på norsk. Ha det bra nere i värmen!
Postat 2009-01-17 12:05  Anmäl
Reseglad säger:
Man skall vara lite luriga ibland.
Önskar dig en trevlig resa.
Postat 2009-01-17 11:32  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet