Stöd Ukraina

Marikas blogg

Söndag 16 September 2007

Äntligen hemma!

Puh! Äntigen hemma igen efter två helgers mässdeltagande. Det har varit underbara roliga dagar med många trevliga besökare och intressanta företagskontakter men åh vad trött man blir...

Sheraton var för övrigt en besvikelse... För det första så kostade det 350 spänn om man ville se på tv, det fanns ingen radio eller ens väckarklocka, frukost ingick inte utan kostade 240 spänn/person och personalen vägrade att prata svenska (trots att personalen var svensk). Kändes ju enbart löjligt att stå där och snacka engelska när alla var svenska... man vad vet jag, jag är ju från Fu***ng Åmål!! =)

Vill åter igen också tacka alla som besökte oss på denna mässan och förgyllde vår närvaro. Har lärt mycket nytt och roligt av er som kom och tipsade och berättade om era erfarenheter och resor. Nu vet jag tex. att man kan dricka kranvattnet i Japan och att Sihanoukville är ett underbart ställe men att det är fattigt och att lyxhotellen har ingärdade stränder med vakter...(sånt gillar jag inte) och att kejsarpalatset i Beijing (Peking) har 9.999 rum!

Ha det så gott alla, nu är det bedtime.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet